Jump to content

ENOUGH


Bye

Recommended Posts

English
Hello, Dear SAES Community as you know me i'vee evaded my ban alot of times and also i was being like retarded in the server and i made all people hates me being cunt retard noob , so my first day in saes i played was in 2014/01/09, i was noob i didnt know there is a chat i earned alot of money and i alyways being a cop one day i got banned because i dmed alot of times and i was playing in cybercafe but i didnt knew what is multiaccount and what is rules i evaded alot of times when i get ban i choose another Computer and yeah after 2years i learned little abit english and my friends helped me alot on this server and i learned rules etc but i got banned with Craby name and i keep evading till 2018 comes i moved to another country <germany> i made radrick account and i don't know how they know that i'm craby but i got it @ElPadrino spoke with thekiller and said that i was playing with him in cybercafe and i did alot ban evade and he gave him proofs yeah but now i'vee changed myself and this time is enough i proved that i love saes:rpg so much as you can see how many ban evade i did and now , i got scammed all my money 256m and i got banned tho without reason : reason multiaccounting , hm isn't multiaccount allowed now i heared that from admins, and yeah now i wanted to sell my fortnite account with saes money , but i got banned also james is selling 5gbp for 20m why he dont get banned ?because he is donating alot of money so thats normal SAES HQ's will accept it and its enough now i lost everything in saes and they wont give me chance , and i'm here to apologize for every1 , see you soon friends if you want to tell me anything you can pm me >
I hope that my english is clear to each one of you


Dutch: Hallo, Beste SAES Community zoals je mij kent Ik heb mijn ban al tijden ontweken en ik was als achterlijk in de server en ik maakte alle mensen een hekel aan me omdat ik kut-retard noob was, dus mijn eerste dag in saes die ik speelde was in 2014/01/09, ik was noob ik wist niet dat er een praatje is ik heb veel geld verdiend en ik ben altijd al een agent geweest op een dag ik werd verbannen omdat ik een aantal keer stopte en ik speelde in cybercaf maar ik wist niet wat multiaccount en wat is de regels die ik vaak heb ontweken toen ik een verbod kreeg ik kies een andere computer en ja na 2 jaar leerde ik beetje abit engels en mijn vrienden hielpen me veel op deze server en ik leerde regels enz. maar ik werd verbannen met Craby-naam en ik blijf ontwijken tot 2018 komt, ik ben verhuisd naar een ander land <duitsland> ik heb radrick account gemaakt en ik weet niet hoe ze weten dat ik gek ben, maar ik heb het @ElPadrino sprak met thekiller en zei dat ik met hem speelde in cybercaf en ik heb veel ban ontwijken en hij gaf hem bewijzen ja maar nu heb ik mezelf veranderd en deze keer is genoeg, ik heb bewezen dat ik hou van saes: rpg zo veel als je kunt zien hoeveel ban ontwijk ik deed en nu heb ik al mijn geld opgelicht 256m en ik werd verbannen tho zonder reden: reden multiaccounting, hm is niet multiaccount toegestaan nu heb ik dat van admins gehoord, en ja nu wilde ik mijn fortnite account met saes geld verkopen, maar ik ben verbannen ook is james 5gbp voor 20m aan het verkopen waarom hij niet verbannen wordt omdat hij veel geld doneert dus dat is normaal SAES HQ's zullen het accepteren en het is genoeg nu ik alles in saes verloren heb en ze zullen me geen kans geven, en ik ben hier om me te verontschuldigen voor elke1, ik zie je snel vrienden als je me alles wilt vertellen wat je kunt pm me>
Ik hoop dat mijn Engels voor iedereen duidelijk is


Deutsch: Hallo, Liebe SAES Community, wie du mich kennst. Ich habe mein Verbot seit Ewigkeiten gemieden und war auf dem Server so zurckgeblieben, dass ich jeden hasste, weil ich kut-retard noob war, also war mein erster Tag, als ich spielte, 2014. 01/09, ich war noob Ich wusste nicht, dass es eine Unterhaltung gab, mit der ich viel Geld verdient habe, und ich war immer eines Tages ein Verbot, weil ich einige Male aufgehrt hatte und im Internetcaf spielte, aber ich wusste es nicht Welches Multi-Konto und welche Regeln habe ich oft gemieden, als ich ein Verbot erhielt? Ich habe mich fr einen anderen Computer entschieden und nach 2 Jahren habe ich ein bisschen Englisch gelernt und meine Freunde haben mir auf diesem Server sehr geholfen und ich habe Regeln gelernt, aber ich wurde verboten Von Craby name und ich bin bis 2018 ausweichend. Ich bin in ein anderes Land gezogen. Ich habe einen Radrick-Account erstellt und ich wei nicht, woher sie wissen, dass ich verrckt bin, aber ich habe @ElPadrino mit thekiller gesprochen und gesagt, dass ich mit ihm gespielt habe in cybercaf und mir haben viele verbote ausweichen und er hat ihm den beweis ja gegeben, aber jetzt habe ich mich verndert und dieses mal ist genug, ich ha Ich habe bewiesen, dass ich Liebe sage: rpg so viel wie man sehen kann, wie viel Verbot ausweichen ich gemacht habe und jetzt habe ich mein gesamtes Geld 256m betrogen und ich wurde ohne Grund gebannt: Grund Multiaccounting, hm ist jetzt nicht mehr erlaubt Ich habe das von Admins gehrt, und ja, jetzt wollte ich mein dreiiges Konto mit viel Geld verkaufen, aber ich bin auch verboten. James 5gbp ist fr 20m verkauft, weshalb er nicht verboten wird, weil er viel Geld spendet, so dass das normale SAES-Hauptquartier akzeptiert Es ist genug und jetzt reicht es, dass ich alles verloren habe und sie werden mir keine Chance geben, und ich bin hier, um mich fr jeden zu entschuldigen. Ich sehe dich bald Freunde, wenn du mir alles sagen willst, was du kannst ich>
Ich hoffe mein Englisch ist fr jeden klar


Link to comment
Share on other sites

Multi-accounts was never allowed, maybe you meant something like "changing account" which I don't see the point of doing, anyway.


Being "cunt retard noob" is a choice. Everyone has publics meltdowns here and there. Me for example, I can go full retard a couple days a year, but other than that I'm a lovely guy. That's the difference between being a "fucking cunt" to being a "complete retard".


About the scam you get yourself in, it's your own fault. If you had hard evidences I think SAES HQs would help you out, but since I don't know much about it I'll be quiet on that.


About James trading 5GBP donations for 20M on in-game money, besides being news to me, I don't really know what to say, to be honest. All I can think is that it's good for the server.


Oh and topics like this should go into Emotions, in the future.


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...